RideorDie

Többnyire itt az én sajat biciklis élményeimet és érdekességeket fogtok talalni:)

Friss topikok

Linkblog

HTML

nagy bicózas,nagy esés

2009.08.13. 19:51 | Ivcsu | Szólj hozzá!

tegnap vagyis 2009.08.12 -én gondoltam fölmegyek Janos hegyre.

Első körben semmi gaz nem volt,Kapolna+Tündér.

Masodik körben se történt semmi különös,GT volt.

A Harmadik körben talalkoztam egy rendes riderrel,Tomival.Megbeszéltük,eggyütt fogunk menni a Kapolna+Desserten.

Hat ez szamomra nem sikerült valami fényesen.

Egy hatalmasat buktam...

Elmértem az ugratót, 4métert repültem ,2métert pedig az arcomon csúsztam.

Sérülések: enyhe agyrazkódas

               szembevérzés

               szinte nincs bőr a jobb oldali arcomon

               szembedagadas

               fogkilazulas

               lyuk az alsó ajkamon

 

Bukósisak volt rajtam,de nem fullface.

Szerencsére "csak" ennyivel megúsztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://rideordie.blog.hu/api/trackback/id/tr951307733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása