RideorDie

Többnyire itt az én sajat biciklis élményeimet és érdekességeket fogtok talalni:)

Friss topikok

Linkblog

HTML

Holnap,vagyis ma..:) Janos hegy:)

2009.07.06. 02:46 | Ivcsu | Szólj hozzá!

Estefelé gondolkoztam... Rég  voltam mar ,fent  a Janos hegyen:). Pontosabban 1 hete voltam,mikor Beust felvittem:).Nagyon izgult a draga de végül nagyon ügyesen 2x! is lement a Katlan-on:). Ezúttal sajnos egyedűl megyek,egy kölcsönkapott bringaval:) ..erről majd késöbb:)

Nem mintha az én kis merev gépem nem működne csak hat most nem éppen a hegyre alkalmas cuccok vannak rajta:)

Holnapra tervezem letesztelni komolyabban a vérbeli DH gépet,a Kona 2008-as Stinky Deluxat:)

Remélem összetörni nem fogom,mert a gazadaja,aki mellesleg a legjobb baratom lehet hogy élve temetne el... na mind1:) reméljük megússzuk:D

A bejegyzés trackback címe:

https://rideordie.blog.hu/api/trackback/id/tr911228968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása